16 February 2014

hate him !!

assalamualaikum people

adakah hari ni hari menangis sedunia..kenapa aku tewas dengan air mata? kenapa aku tak kuat macam dulu?kenapa? kenapa? kenapa????

dear blog, hari ni aku banyak menangis, pagi tadi aku menangis sebab meninggalkan mama yang tengah demam kat rumah..aku tak dapat bayangkan mama buat keje rumah tanapa bantuan, mama need more rest but i could'nt help her..mama i'm sorry, i have more sin..please forgive me...

petang aku nangis sebab aku nak bosan kat rumah, aku nak sangat pergi taman..aku tunggu petang tiba, bila petang dah tiba, diia cakap kawan dia ajak dia main bola...he's cant understand my situation..i'm bored totally bored at home...no tv no line no everything !!!
kalau aku taw, baik aku balik petang..

hergggggggggghhhhhhhh...!! much hate him !!!!

No comments: