21 February 2014

hati kosong

assalamualaikum people

sejak aku duduk dekat negeri sembilan ni, hati aku terasa kosong sangat..entah kenapa..walaupun kawan kawan ada (tapi xpasti mereka sekepala atau tidak)..dan walaupun 'ajnabi' aku dekat sangat dengan aku every time,every minute and every second i can meet him eyes on eyes..
aku tak tahu apa yang kurang...dan setelah aku baca dan baca dekat blog mengenai rawatan hati secara islam, now aku rasa aku dah dapat jawapan nya...mungkin aku sudah semakin jauh dengan Allah, mungkin titik hitam dah semakin banyak dalam hati aku (kerap sangat melakukan zina)
*maksud melakukan zina aku, macam kapel2..kalau korang kapel2 ala ala malu malu tu, paham paham je laa macam mana...tapi kapel yang tak overdos kepada seksual..i'm not that type..*

macam mana aku nak berubah ke jalan yang sebenar??

No comments: