23 June 2012

tema kawen?

assalamualaikum people...


ok punya ber jam jam aku edit blog untuk cari blog skin yang sesuai dan last kali guna yang lama...even tak cantek tapi aku suka header tu..menggambarkan bertapa LIMITED EDITION nya aku.. 
*sepak jugak minah perasan ni


ok ok memalam buta ni eh COP ! correction..pepagi buta... aku hapdet cerita karot..
sebenarnya setiap hujung minggu jadual aku memang full..pantang cuti je orang kawen..pantang kawen je hari cuti... haisyyhhh..tapi bes laa sebab dapat makan free dan isteri kepada bapak aku tak perlu susah susah   ke dapur...dan aku pown xpayah susah susah nak tolong.. kehkehkeh

kawen?? 
*dalam kepala mula membayangkan aku naik pelamin..kuangkuangkuang

kenapa erkk kawen kena ada tema bagi orang orang loaded..
ehh kalau kau nak taw, aku ni peminat nombor satu kat rancangan "MAHLIGAI CINTA"...
seronok oiii
sambil tengok sambil berangan...

ada yang tema kawen dalam taman, ada yang ikut adat negeri masing masing, ada yang ikut ala ala omputih, ada yang ikut ala ala fairy tail... 
*dahsat noh depa la ni
kalau dah semua tema tema tu ada, aku nak ciplak tema apa??


"encik bopren..kau nak tema gapo dio??" <--kecek kelate boh

tak mau woii..lari weii tetamu kalau da ghupe cenggini




pasangan ideal gilerr pandai..

"kalau i kawen dengan u boleh tak i ikut you pergi terbang mana mana?"

women in black...

comel comel


tapi kalau dah aku si punya nama A.N.I.S.A ..aku nak tema "from heart
macam mana bentuknya?? hahah aku tak tahu lah macam mana tema yang aku nak tu..yang aku pasti semua nya yang aku buat nanti melalui kata hati...

tapiii kann..kawen ni memerlukan modal yang besar gilerr bapak nyer punn..
jadi aku nak tetapkan aku nye mas kawen ialah
RM 23 ghibu hengget *makcik aku yang suruh minta mahal2
hehehhe
demand itu perlu !

haisyhhh nisa nisa..masak pown tak pas lagi..hontikan jo laaa...