18 June 2012

i'm BACK woiii




Hye people..nisa back again..
Wahh ha! Sudah sebulan rasanya si hacker mengambil alih blog aku..agak jahanam jugak la..
Tapi sekarang blog aku da boleh bukak..so dah tak jeles dengan blog orang lain dan tak penat memikirkan apa yang perlu di touch up untuk blog baru...
Sepanjang cuti semester dua bulan ni, aku tak adalah pergi jenjalan bagai macam kawan aku yang lain.. setakat balik kampung aje lah.. so pity kan..nak buat macam mana dah semua masing masing sibuk...pakwe??? dont  talk...

Bla bla bla......
Di pendekkan cerita, sudah nak dekat sebulan aku belajo kereta..dan esok 19Jun2012 tarikh keramat yang menentukan aku lulus atau tidak..tapi people, pray for me ok.... ==”
Sumpah dow gua takot..macam mana lah rupa JPJ tu nanti..macam alien ke macam monster ke macam cicak tokek ke... (kihkihkih)
mampos kalau JPJ baca benda ni automatik dia gagal kan aku... cinabeng punya nisa..


*gambar tiada sangkut paut dengan title

Ok lahhh...now aku nak rest rest kan diri like a bos..


Nyte people