9 March 2012

wish list before 20 years


hai semua apa khabar???
harap geng blogger semua sehat walafiat..maaf agak lama aku menyepikan diri..
ini kerana di sebabkan tanggungjawab aku sebagai student yang penuh dengan pelbagai aktiviti... (padahal takdelah sebok mana pown...alasan sebenar ialah aku M.A.L.A.S) yes correctly...!!

so ari ni aku rajin sikit lah nak update blog yang tak voge ve de vas ni..
korang semua mesti ada wish list kan??
TAK ADA ek?? TAK ADA tak apa..
sebab aku ada...

aku banyak berangan kalau boleh tahun ni aku nak jumpa adam (my spirit) dan juga ahli kumpulan v.i.p
dan doa aku dah di makbulkan =)
walau pun bukan jumpa pada tarikh lahir aku yang sebenar..
tapi sebenarnya aku selalu berangan tinggi supaya adam buat satu video dan nyanyikan lagu besday..
"haisyyhh syok wooo ==") tapi hentikan lah impian kosong tu..

p/s : aku dah jatuh cinta pada lelaki korea yang bernama LEE JUN KI

ke aii (comel)

ok bye...nonsense !

No comments: