24 March 2012

FINAL nak dekat..aku makin malas

assalamualaikum people vog vedevas....

ari ni aku terlampau free until noon nanti kerana lecterer malas nak mengajar..dia cakap "saya bosan ajar korang semua" ececeh... sebenarnya kelas aku tak de kerana lecterer busy menguruskan hari konvo...
dan aku BAKAL dapat sijil diploma..pray for me ok ><
 fuyoooo.... lama jugeks aku tidak menaip blog. selalu menaip komen dekat fB je..*padahal baru kemarin kau taip cik nisa oii..
ok now 'MEMANG PEOPLE YANG NAK FINAL KENA deactive FB YER??TAK BOLEH TENGOK FB HARI HARI??? '

hehhehe..itu semua keselesaan anda..tepuk dada tanya selera *aku tak tepuk dada aku tepukperut yang sedang menendang minta di isi..hehhe
kalau aku xde maknanya semua ni nak DEACTIVE bagai..kang aku active balik FB..Gampang !
tengok jugak disiplin diri tu macam mana..kalau hangat hangat tahi ayam baik kau lupakan je..kalau aku memang tak berdisiplin sikit tapiii... *eh jap kiranya aku ni dalam golongan ayam ayam laa erkk =="
wat derr **** hape yang kau sedang bicarakan ini..haisyyhh 

QUIZ . TEST . ASSIGNMENT . FINAL EXAM

cik ANISA please behave dan jangan banyak main sangat...fokes ! fokes !
GOOD LUCK..!!!!


p/s wahai encik jerawat..suka hengkau je nak menjalar atas muka aku..siap kau nanti !!!

No comments: