23 March 2012

i'm 20 years NOW..!!


hai hai gudmorning to all the people ><
aku just nak bagi taw bahawa anak dara kepada pasangan dato' ishamudin dan datins Rahimah sudah berusia 20 tahun...is it owsem kan..ahak ahak..
*jangan salah sangka i BUKANS anak dato' atau datin..propa semata mata..

macam macam yang berlaku sempena 23 MARCH semalam
by the way ia nya adalah kenangan

thank you people peolpe sekalian yang wish my birthday 
you are awesome >3<

grasias people..
*wahh kecek mexico puleks aku ini..ahak ahak

and NOW sampai 22 march 2013 aku sudah 20 tahun dan kini aku sudah bebas BEBAS bebas BEBAS
*berdenun pulak blog ini..

yang paling aku tak sangka bila ada some one special (my bro yang totally awesome) wish kat aku..



LOOK..!!!!! aku sangat sangat sangat terharu...
tq bro... love u laaaa

tapi semua wish yang di hantar melalui pesanan ringkas @ SMS pown aku terharu dan sangat terharu 
paling special ialah ucapan from my real original mommy and daddy
sangat terharu sehingga mengalir air mata..
kredit a big THANKS to mama dan babah
dan kepada hincik teman lelaki atau boyfie
thank you

dan the last part thanks kepada kengkawan yang wish kat pesebuk
i love you 

thank you thank you dan thank you
awak awak awak semua memang awesome




p/s : thank you kepada hencik maxis kerana sudi memberikan call free..yes dapatlah call memeber sekolah yang lama...hari yang awesome ><




No comments: