25 March 2014

i'm 22

assalamualaikum

alhamdulillah umur aku sekarang sudah melangkah ke satu angka....dan alhamdulillah aku masih mempunyai keluarga yang lengkap, mempunyai kedua ibu bapa yang perfectionist !! Alhamdulillah Allah masih mengizinkan aku untuk berada dengan keluarga aku ketika hari kelahiran aku...dan lebih terperanjat bila mama buat suprise di kampung....thanks mama...kakak luv u !!
tapi bila terpikirkan umur semakin meningkat, aku merasakan saat kematian aku semakin hampir...hemm..ya Allah andai umur aku semakin pendek, matikanlah aku dengan mudah..permudahkanlah segalanya...

terima kasih sangat sangat kerana Kau pertemukan aku dengan insan yang banyak mengajar aku...ya Allah aku tak tahu macam mana nak ungkapkan dengan kata kata...yang aku tahu aku amat amat sayangkan dirinya..M.A.H kita sayang awak sangat sangat...harap awak tahu..
thanks coz gave me the that book...even its not expensive, but deep in my heart, i'm thankful to you....

semalam pergi joging dengan dya..tapi dya ni garang bebeno...sian kita taw =(
tapi yang besnya..aku nak habiskan sisa sisa hidup aku dekat dunia ni dengan menikmati keindahan ciptaanNya...rasa tenang je..rasa nyaman je...

"yaAllah Kau pemilik segala alam ini, Kau yang menciptakan segalanya, Kau yang menjadikan manusia, tumbuh tumbuhan, sebijak mana pown manusia di dunia ni, xde siapa yang dapat melawan kehendak mu..ya Allah Kau lah tuhan yang satu, aku tahu bumi ini milikmu, aku tahu dunia ini milikmu, aku hanya peminjam sementara, aku tahu setiap yang berlaku ada hikmah nya, aku tahu, kau takkan menjadikan bencana ini kepada kami tanpa sebab, ya Allah aku mohon, KAU kasihanilah keluarga mangsa pesawat, tunjukkan kami kesudahan semua ini...aku redha akan ketentuanMu.."


No comments: