19 March 2014

19/3/2014

assalamualaikum 

dear blog,

hari ni aku ada test autodesh dan aku tak dapat buat (down down down)...tapi alhamdulillah finally aku dapat siapkan nya after air mata ni keluar dan pertolongan kawan2..thanks korang..

dear blog,

mashmallow marah kita sebab kita main badminton pakai jubah..salah ke kalau main badminton pakai jubah??dah tu kalau nak marah kita janganlah masam2, sampai mesej kita pown dia taknak reply, kol pown xnak angkat, dan taknak senyum..huh !!teruk sangat ke kita ni??
sakit hati taw tak awak buat macam tu, ingat kita ni patung ke tunggul ke !!!!
main badminton pakai jubah je pownnnn...yelaa aku taw, aku ni tak baik sangat macam ex dia dulu...tak sopan mana pownnn..perangai pown tah apa apa....taw x, penat nak naik atas semata mata tukar baju..dia laki senang la cakap...cuba jadi perempuan...eeeee..!!!!!!


awak taw tak, kita rindu kan awak..kita nak tengok awak senyum...

"terimalah kekuranganku, ku tak pedulikan apa celamu.." - cinta hingga ke syurga




No comments: