30 April 2013

cuti sem 5


alhamdulillah alhamdulillah alhamdulillah.....
hari ni dapat bernafas dengan sempurna..shukran jazilan..
selepas bertungkus lumus membuat nota nota kecil...belajar tak tentu...kejap dekat bilik kawan kejap dekat kelas kejap dekat library...dan semuanya berakhir...(tarik nafas lega)..sekarang tinggal tunggu keputusan...
sekarang bermulalah segmen malas tahap nauzubillah...yelah cuti sem sebulan dua minggu..
kepada yang balek lambat tu...anda memang rugi..!! dabel rugi !! syok ok duduk dekat rumah, goyang kaki like a boss, boleh bangun lambat like a princess..HEAVEN !!
banyak yang guwa ketinggalan sepanjang tak online ni...jadi guwa kena topap balek semua..
mula mula usha facebook abang kesayangan...nah haiii scroll sampai bawah..
pape pown aku sentiasa mendoakan perubahan beliau kekal ke arah lebih positif ^__^
lepas tu aku buka blog blog yang aku minat...macam blog dr.halina, maria elena, honeykyuki, irinenadia dan kunfayakun..ada jugak blog orang lain aku usha...
hari ni merupakan hari yang paling malas kowtt..aku hanya rajin hantar adik aku pergi sekolah lepas tu balek rumah makan...makan je keje aku hari ni..
dan aku dapat teguran dari makcik aku
"hai kakak da makin gemok.."
muka aku "herhhhhhh"
tak sampai beberapa jam semalam roomate cakap aku gemok...harini dapat lagi ayat 'gemok'
pape pown alhamdulillah..
ok cukup untuk hari ni...den malas nak menaip sebona ea..

eh cop2..hari ni guwa dapat teddy bear purple dari mama guwa sempena besday guwa ari tu..(seronoknyaaaa)
hemmm tambah lagi koleksi bear...nak kasi nama apa ea untuk bear??
bagi nama mashmello ok x???

jom layan gambar sepanjang guwa tak hapdet blog..nak cerita satu persatu, emmang guwa dah tak ingat..hemmm layankan jelah kehidupan seorang siswi

kawan kawan yang sentiasa ada dengan guwa susah dan senang
dan bertopi kt belakang tu sitonggek mashmallow..hahah

izah, noin, nisa

muka yang busy syudy time nak final exam..dekat library

papa dan mama

suasana paling getir nak masuk exam

nampak !! anda nampak !!!
semua busy dengan muka stress..

termasuk roomate guwa..hahaha

ok stop pasal hal siswi..now back to be anak solehah...
sesi menghantar adik kesekolah..muka guwa selebet tak sempat nak touch up make up like perempuan





yang ni kucing guwa yang patah kaki....
dan belakang tu kucing guwa punya kawan..
kucing guwa bawak geng...perghhh pandai da...


ok bye !




No comments: