18 November 2012

millions of memories [part2]

assalamualaikum people =)
apa khabar readers sekalian?
harap u ollsss semua sihat macam owner blog ni jugak..
i olss epi sangat sangat..and opkos i olls dabel hepi..
pertemuan kali ni masih bersama dengan encik A
dan kali ni maybe agak special sikit kerana kali ni aku bawak encik A pergi ke kenduri kawen kakak arep
serius segan kau taw..
by the way...itu lah kenangan limited edition.. (sambil pegang pipi dan buat muka gatal)
kemudian sembang kosong dua tiga das ngan kawan aku ni dan kami pown bertolak ke the CURVE
ok...sori i memang xtaw jalan..
nasib baik kami selamat sampai walaupun ujan kan..alhamdulillah
aku jumpa kawan aku ber nama balkis ni
dan makan mcd...dia, aku biarkan seketika..
kemudian pergi survey tiket wayang
sebelum tu kami sempat jumpa shila amza
"oh mennnn..i see shila amza...bertentang empat kauuuu"
ok tangkap gmbar dua tiga keping
kemudian we olsss pergi beli tiket cerita "istanbul aku datang"
ok...dreaming jap "cerita romantik tengok bersama encik A...for me its sweet..."
and this is second time me n him watching movie together =)
lepas hantar balkis dengan selamatnya pulang ke rumah,
aku seboleh yang mungkin tengok muka dia lama-lama
yelaaa..lepas ni mana dapat jumpa dia lagi kan
aku pulak dah nak kena balek ke kelantan..
ok part ni memang sedih bila pikir akan berjauhan dengan encik A
but demi my future and my future for him...i will..oii encik A listen carefully i will continue study until degree or master for you...

sebelum balek, aku sempat sembang sembang dengan dia dan usha motor GT dya..
no plat moto..xsilap BLQ 6319

ok..nampak aku sangat sayang dekat beliau.. =)
hemm nyte people