5 November 2012

10 tahun penantian =)

assalamualaikum people...

semalam 4/11/2012 bersamaan dengan hari ahad..
tahukah anda semalam hari yang paling dan saat yang bermakna buat aku...
thanks God...
tahukah anda saya amat menyayangi hamba Allah ini..
hanya Tuhan sahaja yang tahu berapa dalamnya sayang aku pada beliau..
semalam kami pergi ke Putrajaya..dan makan dekat Alamanda..
tahukah anda betapa berdebarnya aku ketika itu?
tapi guwa control macho....
kemudian kami pergi ke Taman Botani Shah Alam untuk aku menyelesaikan tugas aku..
hisyhh..kacau je budak budak ni..
dan si dia pula sibuk berjalan jalan dekat taman haiwan...haisyhhh = ="
kemudian aku ajak beliau pergi ke setia city mall
dan menonton wayang..
serius dia lelaki pertama yang tengok wayang dengan aku..sebab aku jarang pergi tengok wayang..selalu beli cd je..hikhik
kitorang tengok cerita apa celop toqq
kemudian balek...
sebelum balek, kitorang pergi makan dulu...tahukah anda betapa laparnya aku ketika itu..
yang best sangat dia ni, dia tak pernah tinggalkan solat...
ya Allah....lindungilah beliau..
aku tak pernah putus mendoakan kesejahteraan DIA... =)
encik A, aku selalu menyokong apa sahaja yang engkau lakukan...take care k

: tahukah anda betapa BERATnya perasaan nak melepaskan beliau ni balek :


p/s : siapalah imam aku yer? *teringin nak taw..hikhik berangan da*