17 September 2012

nisa..boleh ke?

assalamualaikum people

selamat hari MALAYSIA... (bangganya hakak menjadi rakyat Malaysia u olllsss *suarapenuhkegedikan)

ini sebenarnya tak tahulah luahan perasaan atau apa benda..tapi ini yang lahir dari lubuk ginjal guwa yang paling dalam...what i think everyday..what i do everyday..are you sure u can? oh nisaaaaa.....
sometimes i think i like show off sometimes..but pffttt xtaw laa..teringin nak berubah ke jalan yang benar tapi terasa seperti ada je yang guwa tinggalkan.. *maaf ini tiada kaitan dengan kau orang wahai people*
for the simple example, kata kata guwa kadang eh bukan kadang selalu menyakitkan hati..so how ? macam mana nak berubah..kalau guwa senyap, ada pulak yang pelik..hemmm oh Allah please show me the way...





walau bagaimana pownn aku say thanks..much much more thank you to my kakak sedara because menyedarkan aku tentang islam..yes i mengaku i'm your stalker..and i proud of you sista...




ni laa kakak sedara kita...
minta maaf jika "mencuri"  gambar anda tanpa minta izin...

dan lagi guwa terharu plus nak nangis guling guling bila guwa terjumpa ini



maaf sesungguhnya saya masih kekurangan ilmu dalam mendalami dunia...tapi betul ke tentang hadis tersebut? ya Allah ampunkanlah dosa dosa yang telah aku lakukan dan tunjukkan aku jalan yang di redhoimu...jadikanlah aku salah satu umat mu yang solehah..aminn