2 September 2014

merepek woiii


heyy korang yang tengah memubuta kat rumah sambil kroohh kroohh mengalunkan muzik pelbagai rentak tuhh..hamboiii kemahennnn..aku tak leh nak tido laa...


aku taw aku ni xde laa sebaik malaikat tapi xlaa seteruk syaitan...walaupun kekadang perangaii over tahap mintak resling dari the rock...
mama cakap tak baik berdendam sebab ia akan menyakitkan hati sendiriii..insyaAllah aku cuba..

orang ni dulu selalu memandang rendah pada aku sebab aku budak pertanian..dan aku paling lemah dan benci akan matematik...tapi sekarang siapa sangka, rezeki Allah nak tunjuk, aku mampu berdiri  sendiri menggunakan kasut B.U.M beli time sale..
insyaAllah aku akan cuba membantu orang ini untuk minta kerja..Allah =)


p/s : sakit kepala woiiii tengok banyak nombor, terasa nombor nombor ni tengah berzapin plakkk..next entry about short vacation.. ^^V







TQ reading (>,^)v,


No comments: