21 July 2014

entry Last minit, nisa back ok !!

ASSALAMUALAIKUM people


wahhhh...dah lama rasanya aku meninggalkan dunia maya ni semenjak dah bekerja ni, alahaiiii..
tahap rindu kat blog yang dah bercapuk sangat lah menebal. ok bayangkan aku siap boleh mimpi mimpi dapat taip entry baru kat lappy, tapi bila terjaga, huhhmmm hampas kelapa sawit weyhhh...mimpi tetap mimpi..

kalau korang perasan, tu pown kalau lah, entry untuk bulan Julai, ni aku stat dengan Tutorial, sangatlah biadap ok tuan puan. dah lah kau lama menghilang cik nisa oiii, tetiba kau keluarkan entry tutorial. tapi aku tak rasa akan ada orang terkejut, sebab aku bukan blogger tegar macam dulu, setiap saat, setiap minit setiap jam, setiap kali pegang lappy, update blog..ok itu dulu..sekarang ni balek kerja tidur, bangun tido pergi kerja..rutin harian yang sangat boring !! lappy?? hemmm kat rumah bawah katil, berhabuk !, kalau tak bawah katil atas katil (tu pown adik aku guna main counter strike..cisss)

ok entry hari ni, just nak mengucapkan salam ramadhan...
weyyy nisa oiiii, soda tak kau, ramadhan tinggal lagi seminggu je, baru hari ni kau nak wish... (cekak pinggang geleng kepala),,,

dan tak lupa juga kepada mangsa MH17, salam takziah, dan tak lupa juga buat MH370.. keep strong, remember Allah Knows everything happen just never stop praying
hamboiii banyak nauuu kau tak hapdet, swing denagn iron baju yang baru beli kanggggg...!!

ok korang, aku tido dulu, mana rasa nak follow balek aku, aku akan follow up korang later..
aiiyebiyuuu mmuuuahhh setepek dua..

motippp sangat buat muka macam tuhhh


aku try buat senyuman Nisa Kay, see tak sama pown kannn



buktinya aku pergi SBU shah alam semata mata nak face to face denagn beliau, tapi beliau bz..nampak tudung purple belakang tu...





p/s : tahun ni tak de cuti raya, baju raya pown sehelai..sadis weyy !!


TQ reading (>,^)v,




No comments: