19 June 2013

ADAM A.F is back !!

assalamualaikum people

wahh jarang dah aku hapdet blog kan..huhu..malas gilerrr...tapi hari ni aku ada benda nak share pasal adam..kekadang orang tanya, apa yang ko dapat dari adam yang selalu hapdet pasal dia...JAWAPAN aku memang la aku xdapat pape, tapi aku rasa puas sangat sebab dengan cara ni aku dapat menunjukkan aku support karya beliau... *sometimes i over..sorry*

pendekkan story tahun ni rezeki beliau, ALHAMDULILLAH

coming soon...


Filem Apokalips X : Official Trailer Teaser



Zombi Kilang Biskut (Official Trailer)



last...insyaAllah..


so nantikan ok...


p/s : den dah kono balek kelantan ha.. =(


2 comments:

Encik Hairan said...

wah dah kuar trailer untuk Zombi Kilang Biskut ke...hehe best2!

BTW, saya dtg singgah n follow blog ohsemm ini..jemput ke blog saya ye

www.hairanblog.com

Cik Fie said...

nice entry . done follow you . follow me back ya :)

www.cikfie.com