30 April 2015

kelebihan phytoscience

haiii assalamualaikum

sedia maklum, ramai yang sudah mengetahui bahawa aku adalah salah seorang pekerja MLM dalam phytoscience. eh aku tak kisah malah berbangga..sebab aku dapat membantu orang menjadi lebih sihat. alhamdulillah..apalahh sangat kudrat yang aku ada untuk membantu orang, malah aku ni bukan asal anak jutawan pownnn...

tapi aku setelah aku join, hasilnyaaa hanya Allah sahaja yang tahu.. aku pergi johor, lihat orang yang sakit lutut, well biasa lah mereka dah tua, mana larat nak berjalan banyak, tapi setelah mereka cuba, hasilnya mereka sendiri tidak percaya. bende ni bukan lah boleh menyembuhkan. sebab semua terletak pada Allah, tapi kalau kita dah berusaha, pasti Allah bantu.


nak lebih info, korang boleh saje taip phytoscience..
sebab dyaaa besssttttt sangat2.
selain tu, boleh jana income yang lumayannn..yaAllah besttttt sangat2 !!

kalau korang ada sedara mara yang sakit kencing manis, darah tinggi, xboleh mengandung, selalu demam2, kalau ada sakit darah putih makan darah merah, khusus kepada wanita, ia nyaa sangat2 sesuai makan bende ni tambah kalau period anda sukar datang mengikut tempoh nyaaa...xcaya???
anda sendiri boleh mencubanyaaa,...bestttttttttt sangat2 taw



TQ reading (>,^)v,

No comments: